sâmbătă, 12 februarie 2011

Prin urmare...

     Îmi propun să mă vindec de sensibilitate. E cumplit de greu să modifici o personalitate la 19 ani, dar nu imposibil! Că nu am 91. Nu ştiu cum, habar n-am prin ce metode, dar important e că am descoperit "boala", şi nu o să o las să ma doboare. Da! Nu vă miraţi, sensibilitatea asta e boală tare parşivă, şi pe unii oameni slabi i-a adus în pragul morţii. Dar eu vreau să fiu puternică, să nu mai sufăr, să nu-mi mai calc peste principii doar de dragul armoniei. Şi na, sunt încă mică, şi am timp să mă transform într-o femeie puternică, dacă încep chiar de astăzi! Aşa că adio prinţese Disney, adio ascultat melodii lente(ahhh...le ador!!)..adio comportament patetic, adio plâns şi suferinţă din nimicuri, pentru că se pare că viaţa e mult mai complicată de atât. Adio sensibilitate! Bun-venit, normalitate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu